2015. március 10., kedd

* 4. rész -- Az erdő *

- Laura -


Szörnyen fáj a fejem. És miért van itt ilyen hideg? Kinyitottam a szememet és a fák ágait láttam meg magam felett a sötétben. A földön fekszek éjszaka az erdőben. Ez így nem lesz jó. Próbálok mozdulni, de a testem nem engedi. Mintha a gravitáción kívül még valami a földhöz tapasztana. Szörnyen félek, és nem tudom, hogy mit csináljak. Hirtelen valami megmozdult a bokorban, mire elsikítottam magam.
- Brad -
- Mi volt ez? - kérdezi ijedten Grace, miközben Ross-hoz bújik. Addig se Laurát piszkálja. Viszont az engem is érdekelne, hogy mi volt ez. Olyan volt, mintha valaki sikított volna. Remélem nem Laura, mert azt nem élném túl, ha baja lenne.
- Hát haver...- fogja meg a vállam Rocky.- Vagy bemész, vagy valami megeszi a csajodat.
- Szerintem maradj. Laura nem túl nagy veszteség- állapítja meg Ross.
- Te se leszel túl nagy veszteség, ha belelöklek a várárokba - lököm meg egy kicsit.
- Ugyan már! Mégis kinek hiányozna? -kérdi felháborodva.
- Szerintem jó fej - teszi fel a kezét Ell, mintha jelentkezne.
- Ell-nek igaza van - állapítja meg Rydel.
- Ugyan, csak azért fogod a pártját, mert belezúgtál - ordít rá Ross a testvérére.
- Nem Ross! Az a helyzet, hogy csak te nem tudsz vele meglenni. Mindenki bírja őt. Te miért nem? - áll Ross elé Connor.
- Én se bírom a csajt - von vállat Stef.
- De te nem akarod kinyírni! - jelentem ki.
- Bemegyek - nyelek egy nagyot. Elindultam afelé a hatalmas sötétség felé, ahol elméletileg a barátnőm van. Csak megyek és megyek. Egy kis idő után már a többieket sem hallottam. Egyedül maradtam a sötétben, a gondolataimmal. Azt sem tudom merre tartok, jelen pillanatban csak azt tudom, hogy Laura miatt vagyok itt. Meg kell őt találnom. Már az erdő nagy részét végig járhattam, mire már a remény leghalványabb sugara is kiégett belőlem. Kezdtem szörnyen elfáradni. Erőtlenségemben kis híján pofára estem egy gyökérben. Megálltam, visszafordultam és belerúgtam, mire az a valami, amit gyökérnek hittem elhúzta magát, vagy arrébb csúszott, vagy mit tudom én, a lényeg, hogy eltűnt a bokrosban. Utána indultam, kíváncsi voltam mi lehet az az izé. Beértem egy barlang szerűségbe, aminek a tetején volt egy hatalmas lyuk középen. Azt a részt a barlangon belül hatalmas bozótos vette körbe és a holdfényben megpillantottam Laurát. Eszemet vesztve odarohantam hozzá és a karjaimba vettem. Ahogy felemeltem hatalmas füst keletkezett és a körülöttünk lévő zöld részek lángolni kezdtek. Morgásra lettem figyelmes, majd egy hatalmas vörös szempárt pillantottam meg. Eszméletlen barátnőmmel a kezemben futni kezdtem. Éreztem, hogy az a valami követ, üldöz minket, de ahogy elhaladtam az erdő utolsó fája mellett, megállt. Úgy tűnt, fél tovább jönni. Elmélkedésem közben nem álltam meg, egészen a kastély bejáratáig futottam, majd erőmet vesztve összeestem Laurával a kezemben. Nem ájultam el, csak egyszerűen képtelen voltam tovább állva maradni. Connor és Rocky felsegítettek, James felvette a húgát és bementünk. - Mi történt? - kérdezi egy kis időmúlva Rydel. - Nem tudom, de valami van odakint. És az a valami elkapta Laut, ki tudja mire képes - nyelek egyet.
- Mi van ha... - mered maga elé ijedt arccal Grace.
- Ha mi? - fürkészi Tristan a tekintetét.
- Ha az a sárkány volt, amiről a leírásban olvastunk?
- Ez hülyeség! - legyint Ross. - Mr. Macsó és barátnője max egy medvével találkozhattak. Itt nincsen semmi mesés, vagy csodás dolog. Szerintem túl sokat jártatok a Disney Land-be.
- Akkor is! Hagyjuk ezt az egészet, mielőtt még valakinek nagyobb baja esik - csukja le Megan a tábla tetejét, ezzel ledöntve a bábukat. Felálltunk és elindultunk a szobáink felé, mivel közben már Laura is felébredt. Csoportosan tettuk meg körülbelül a hetedik lépést, mikor zajt hallattunk. Mindenki hátrakapta a fejét és azt láttuk, hogy a játék helyrehozta saját magát. A bábuk a helyükön álltak, vagyis 14 karakter a starton és 1 a 11-es mezőn. Riker visszament és olvasni kezdte a játék üzenetét.
"Azt gondoltátok, ilyen könnyen megússzátok? Erősebbek a mesék, mint ti azt gondoljátok."
- A leírásban figyelmeztettek minket, hogy csak akkor kezdjünk bele, ha befejezzük! - mered maga elé Maia.
- És mikor lesz vége? - néz feszengve Ariana.
- Ha valaki célba ér. - suttogja Laura.
- Akkor csak egyet tehetünk... - veszi fel a kockákat Riker. - Ki jön?
- Haver, szerintem te - fogja meg a vállát Rocky. Rik, hogy minél előbb túl essen rajta, gyorsan eldobta a kockákat, majd lépett.
"Apró lábak topogása töri meg a csendet. Apró karmok kaparása zavarja fel a rendet..."
- Riker jól vagy? - néz aggódva Megan a fokozatosan elfehéredő Rik-re, de a választ nem kaphatta meg mert...

1 megjegyzés: